Pogosta vprašanja in odgovori

Ne vem, kakšno darilo naj izberem za svoje najdražje. Mi lahko svetujete?

Seveda! Vedno smo vam na voljo za pomoč pri izbiri čokoladnega darila, saj je s čokolado svet veliko lepši. Pokličite nas na 03 588 30 80 (delavniki med 8. In 16. uro) ali nam pišite na choco@lucifer-chocolate.si

Kako lahko naročim personalizirane čokolade in čokoladne izdelke?

Pri Lucifer Chocolate vam ponujamo širok nabor čokoladnih izdelkov, ki jih lahko grafično popolnoma prilagajamo (personaliziramo) po vaših željah. Za podrobnosti nam pišite na choco@lucifer-chocolate.si ali nas pokličite na telefonsko številko 03 588 30 80 in z veseljem vam bomo svetovali pri vaši izbiri.

Lucifer čokolade bi radi podarili kot poslovna darila. Kakšen je postopek naročila?

Vse Lucifer čokolade in čokoladne izdelke lahko za vaše podjetje priredimo po vaših željah in jih opremimo z vašimi prepoznavnimi barvami in znaki (logotip). Za vsa vprašanja in svetovanje pri izbiri nas pokličite na telefonsko številko 03 588 30 80 ali nam pišite na choco@lucifer-chocolate.si in z veseljem vam bomo pomagali.

Kako naročim Lucifer čokolade?

Vse Lucifer čokolade in čokoladne izdelke lahko naročite v naši spletni trgovini. Za vsa vprašanja in svetovanje pri izbiri nas pokličite na telefonsko številko 03 588 30 80 ali nam pišite na choco@lucifer-chocolate.si in z veseljem vam bomo pomagali.

Ali lahko nakup opravim brez registracije?

Seveda, nakup lahko opravite tudi brez registracije. Pri naročilu izpolnite zahtevana polja (ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov) za račun, izberite način plačila in izdelke boste preprosto lahko naročili brez registracije.

Pozabil sem geslo. Kako ga lahko ponastavim?

Na dnu obrazca za prijavo v vaš uporabniški račun kliknite na povezavo “Ali ste pozabili geslo?” V vnosno polje, ki se odpre, vpišite svoje uporabniško ime ali elektronski naslov in kliknite na gumb “PONASTAVI GESLO”. Nato vam bomo na vaš e-mail naslov poslali navodila za ponastavitev gesla. Sledite navodilom v e-mail sporočilu in ponastavite svoje geslo, s katerim se lahko nato prijavite v vaš uporabniški račun spletne trgovine in nadaljujete s sladkimi nakupi.

Kako izkoristim vaš kupon za popust?

Čisto preprosto! Izbrane izdelke najprej dodajte v košarico, nato pa pojdite v košarico. Polje za vnos kupona za popust se nahaja na desni strani, pod gumbom “Nadaljuj na blagajno”. V kolikor je kupon združljiv z drugimi kuponi, lahko na tem mestu vnesete več kuponov.

Polje izgleda takole:

Takoj ko vnos potrdite s klikom na gumb “Unovči kupon”, bi se od skupnega zneska moral odšteti popust. Če se karkoli zaplete, nam lahko vedno pišete na choco@lucifer-chocolate.si ali nas pokličete na 03 588 30 80 (delavniki med 8. In 16. uro) in vam bomo pomagali.

Ob potrditvi kode za popust se je strošek poštnine zvišal. Kako je to mogoče?

Strošek poštnine je odvisen od vrednosti vašega naročila. Po vnosu kode za popust lahko skupni znesek naročila pade pod mejo za brezplačno poštnino in se tako avtomatsko obračuna poštnina. Bodite pozorni, včasih se splača kupiti še kakšno malenkost in cena naročila bo ostala nespremenjena.

Vnesel sem kodo kupona za popust, a se popust ni odštel. Zakaj?

Včasih kuponi za popust veljajo le za določene izdelke ali pa je njihova veljavnost omejena na določen čas ali število kupcev, ki jih lahko koristijo. Nekatere kupone lahko združujete, nekateri pa so unovčljivi le samostojno. Ob vsakem kuponu, ki ste ga prejeli, so navedeni tudi pogoji za njegovo uporabo.

Kakšni so načini plačila?

V spletni trgovini lucifer-chocolate.si vam omogočamo naslednje načine plačila:

  • predplačilo z nakazilom na naš TRR,
  • plačilo s storitvijo PayPal,
  • plačilo s kreditno kartico.

Več o načinih in pogojih plačila …

Kakšni so stroški dostave?

V spletni trgovini Lucifer Chocolate želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljene izdelke dostavimo kamorkoli v Slovenijo. Stroški dostave so odvisni od vrednosti vašega naročila. Ob spletnem nakupu v vrednosti 35 € ali več vam kupljene izdelke dostavimo brezplačno. Pri naročilih v vrednosti do 34,90 € je strošek poštnine 4,8 €.

Ali lahko dostavo naročim na drug naslov?

Dostavo lahko naročite tudi na drug naslov. Pred plačilom izdelkov odkljukajte opcijo “DOSTAVI NA DRUG NASLOV”, ki se nahaja pod obrazcem s podatki o plačniku. Nato v nov obrazec, ki se odpre, vnesete potrebne podatke za dostavo.

Ali lahko osebno prevzamem naročene izdelke?

Seveda. Osebni prevzem je možen v naši Kavarni Lucifer v Velenju. Za osebni prevzem pri naročilu v polje »opombe« vpišite, da želite izdelke osebno prevzeti in navedite svojo telefonsko številko. Priporočamo vam, da nas o času osebnega prevzema naročila dodatno obvestite tudi na telefonsko številko 03 588 30 80 ali 031 717 913 (od ponedeljka do petka med 8. in 15. uro ), da vam lahko naročene izdelke pravočasno dostavimo v kavarno.

Kdaj bom prejel naročene izdelke?

Izdelke, ki so na zalogi, bomo odposlali v 2-5 delovnih dneh od potrditve naročila. Če izdelkov ni na zalogi, vas bomo o predvidenem roku dobave posebej obvestili.

Kako lahko sledim svojemu naročilu oziroma pošiljki?

Stanje vašega naročila lahko v vsakem trenutku preverite v svojem uporabniškem računu. Ko bo pošiljka odposlana, vas bomo o tem obvestili na vaš elektronski naslov.

Pošiljki lahko nato s pomočjo kode, ki vam jo pošljemo na vašo željo, sledite preko spletne strani Pošte Slovenije. Več o sledenju pošiljki …

Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati provizijo Pošti Slovenije?

Pri gotovinskem plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije dodatno zaračuna še provizijo plačilnega naloga (v vrednosti 1,05 € oz. po ceniku Pošte). Prav tako vam Pošta Slovenije zaračuna provizijo, če izberete plačilo po povzetju in dostavljalcu plačate s plačilno kartico.

Za vsa naročila, za katera ste že poravnali kupnino pri nas, vam pri prevzemu pošiljke ni potrebno plačati dodatne odkupnine.

Kaj se zgodi s pošiljko, če me v času dostave ni doma?

V primeru, da v času dostave ni nikogar doma, vam poštar pusti Obvestilo o prispeli pošiljki, s katerim lahko svoj paket prevzamete na vaši Pošti.

Ali lahko izdelke vrnem in kakšen je postopek vračila?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) imate kot kupec v spletni trgovini pravico, da odstopite od pogodbe, ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Več o celotnem postopku vračila izdelkov in vaših pravicah si preberite tukaj.